Έχετε δημιουργική σκέψη; Σας αρέσει να μοιράζεστε τις γνώσεις σας και να διευρύνετε τους ορίζοντές σας; Αν ναι, τότε το People & Ideas είναι για σας. Μπορείτε απλώς να γίνετε αναγνώστης του ή να κάνετε ένα παραπάνω βήμα: να γίνετε επιμελητής περιεχομένου ή δημιουργός περιεχομένου. Έτσι παρακολουθείτε, δημιουργείτε, βιώνετε και μεταδίδετε την μάθηση αεί διδασκόμενοι προς όφελος όλων.

Green porno

Με ένα παιδικό στυλ στα όρια του κιτς, αλλά κυρίως με κωμικό ύφος και χιούμορ, η σειρά Green Porno είναι μια καταπληκτική συλλογή από πολύ μικρές ταινίες που παρουσιάζουν τους πολλούς τρόπους αναπαραγωγής των διαφόρων ειδών -τρόπους που καμμιά φορά είναι πολύ περίεργοι.

Η ιδέα της σειράς είναι της Ιζαμπέλλα Ροσσελίνι, η οποία έγραψε, σκηνοθέτησε και έπαιξε στο κάθε επεισόδιο. Με τη συμβολή επιστημόνων και κατόπιν μεγάλης προσωπικής της έρευνας, μετέφρασε τα επιστημονικά στοιχεία -με τη βοήθεια του σώματός της, όπως λέει- σε εικόνες που με τη σειρά τους τις συνεδύασε σε ένα κωμικό σύνολο. Ο στόχος ήταν να είναι διασκεδαστική, επιστημονικά σωστή, σύντομη για να διαδίδεται ακόμα και από κινητό το κάθε επεισόδιο και συγχρόνως να είναι και εκπαιδευτική. Στα περισσότερα επεισόδια παίζει το ρόλο των αρσενικών γιατί είναι πιο δραστήριοι άρα πιο ενδιαφέροντες για να τραβηχτούν σε ταινία.

Η σειρά περιλαμβάνει τρεις εποχές όπως ονόμασαν τις διαφορετικές θεματικές ενότητες. Στην πρώτη εποχή ασχολούνται μόνο με έντομα που μπορεί ο καθένας να συναντήσει σε καθημερινή βάση. Η δεύτερη εποχή εστιάζει στα θαλάσσια ζώα αλλά περιλαμβάνει επίσης και ένα επεισόδιο για τα σεξουαλικά όργανα. Η τρίτη και μικρότερη εποχή υιοθέτησε ένα περιβαλλοντολογικό θέμα, και συγκεκριμένα την επίδραση της υπερβολικής αλιείας στις συνήθειες αναπαραγωγής των θαλάσσιων ζώων που καταναλώνουμε. Κανένα επεισόδιο δεν έχει ίχνος χυδαιότητας.

Όπως λέει η ίδια “Η τέχνη είναι στην ψυχή και όχι στην τεχνολογία” και έτσι δεν χρησιμοποίησε τεχνητά εφφέ. Όλα τα αξεσουάρ, κοστούμια κτλ είναι από χαρτί για να διατηρηθεί ένας ερασιτεχνικός χαρακτήρας, κάτι που αποτελεί σημαντικό στοιχείο για κείνη. Έμεινε κοντά στην αισθητική του θεάτρου και των κινουμένων σχεδίων, όχι μόνο από αισθητική άποψη αλλά και για να απλοποιήσει τη διαδικασία γιατί ”είναι αδύνατον να κάνει κάτι στα χνάρια του David Attenborough που απαιτεί τόσο χρόνο και χρήμα για να κινηματογραφηθεί”.


Σχολιάστε το άρθρο

Αφήστε ένα σχόλιο

Σας άρεσε το άρθρο; Πείτε μας τη γνώμη σας.