Έχετε δημιουργική σκέψη; Σας αρέσει να μοιράζεστε τις γνώσεις σας και να διευρύνετε τους ορίζοντές σας; Αν ναι, τότε το People & Ideas είναι για σας. Μπορείτε απλώς να γίνετε αναγνώστης του ή να κάνετε ένα παραπάνω βήμα: να γίνετε επιμελητής περιεχομένου ή δημιουργός περιεχομένου. Έτσι παρακολουθείτε, δημιουργείτε, βιώνετε και μεταδίδετε την μάθηση αεί διδασκόμενοι προς όφελος όλων.

Γραφή και γραφολογία 2

graphology

Γραφολογικές προσεγγίσεις από την Ντομινίκ Ανδρεάδου-Μολίν

Μου συμβαίνει να γράφω με διαφορετικό τρόπο. Επομένως πώς μπορεί η Γραφολογία να βγάλει συμπεράσματα που να είναι έγκυρα;

 

Αυτή είναι μία ερώτηση που την κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι και είναι εύλογη. Όμως ο γραφολόγος, προκειμένου να μελετήσει μία γραφή, χρειάζεται να έχει στη διάθεσή του αρκετό δείγμα γραφής και όχι μία ή δύο γραμμές. Συνήθως χρειαζόμαστε μία ή δύο σελίδες γραμμένες σε χαρτί χωρίς γραμμές, μαζί με την υπογραφή και ένα σημείωμα του γράφοντα ή ένα πρόχειρο με σημειώσεις . Μέσα από αυτές τις σελίδες ο γραφολόγος εντοπίζει τα γραφολογικά είδη που επαναλαμβάνονται, δηλαδή κάποια χαρακτηριστικά της γραφής που επανέρχονται , και με την μέθοδο που έχει διδαχθεί συνδυάζει αυτά τα σημεία μεταξύ τους για να βγάλει συμπεράσματα.

Μπορώ  να αλλάξω την γραφή μου, άρα μπορώ και να μπερδέψω τον γραφολόγο αν θέλω;


Αυτό που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι άνθρωποι είναι ότι στην γραφή υπάρχουν κάποια πράγματα που γίνονται ασυνείδητα, τα λεγόμενα ασυνείδητα σημεία και τα οποία έχουν όλη τη σημασία και κάποια που ο γράφων μπορεί να αλλάξει αν το θελήσει, τα συνειδητά σημεία  και τα οποία δεν αξιολογούνται. Επίσης όταν ζητηθεί από κάποιον να γράψει μία ή δύο σελίδες όσο και να προσπαθήσει να αλλάξει την γραφή του , θα το καταφέρει στην αρχή αλλά μετά από λίγο θα επανέλθει στον πραγματικό γραφικό του χαρακτήρα. Έτσι τα ασυνείδητα σημεία που είναι  τα πιο σημαντικά είναι τα εξής: η τοποθέτηση στη σελίδα, οι αποστάσεις μεταξύ των λέξεων, οι αποστάσεις μεταξύ των γραμμών, οι αποστάσεις μεταξύ των γραμμάτων, το πλάτος των γραμμάτων, ο τονισμός, τα σημεία στίξης ,τα τελειώματα των λέξεων, η πίεση, η ένταση ,τα διπλά γράμματα και κάποια άλλα που απαιτούν περισσότερες γνώσεις γραφολογίας για να γίνουν κατανοητά. Ενώ τα συνειδητά σημεία δηλαδή αυτά που μπορεί κάποιος να αλλάξει αν το θελήσει είναι  το μέγεθος των γραμμάτων ,η κλίση ,η σύνδεση των γραμμάτων μεταξύ τους  ,οι προεκτάσεις στην κάτω και πάνω ζώνη, οι  αριθμοί και κάποια ακόμα. Επομένως όταν κάποιος μας λέει ότι μπορεί να γράψει με διαφορετικούς τρόπους ,το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να αλλάξει την κλίση ή το μέγεθος των γραμμάτων του ενώ θα αφήσει απείραχτα όλα τα άλλα ασυνείδητα σημεία ,τα οποία και έχουν όλο το ενδιαφέρον για τον γραφολόγο.

Η Ντομινίκ  Ανδρεάδου-Μολίν σπούδασε γαλλική λογοτεχνία, αρχαία και συγκριτική, στη Γαλλία και εργάστηκε σαν εκπαιδευτικός στη μέση εκπαίδευση. Στη συνέχεια σπούδασε γραφολογία και γραφοθεραπεία και τώρα δουλεύει σαν γραφολόγος και σύμβουλος σταδιοδρομίας και εκπαίδευσης (www.graphoapproach.gr).Της αρέσουν τα βιβλία ,τα ταξίδια,η αναλογική φωτογραφία, η ροκ μουσική και η γιόγκα.Είναι παντρεμένη και μητέρα τριών παιδιών.

Σχολιάστε το άρθρο

Αφήστε ένα σχόλιο

Σας άρεσε το άρθρο; Πείτε μας τη γνώμη σας.