Έχετε δημιουργική σκέψη; Σας αρέσει να μοιράζεστε τις γνώσεις σας και να διευρύνετε τους ορίζοντές σας; Αν ναι, τότε το People & Ideas είναι για σας. Μπορείτε απλώς να γίνετε αναγνώστης του ή να κάνετε ένα παραπάνω βήμα: να γίνετε επιμελητής περιεχομένου ή δημιουργός περιεχομένου. Έτσι παρακολουθείτε, δημιουργείτε, βιώνετε και μεταδίδετε την μάθηση αεί διδασκόμενοι προς όφελος όλων.

Δίαιτα ή διατροφή;

Τον παλιό κακό καιρό, όταν κάναμε δίαιτα τρώγαμε συνήθως τα ίδια και τα ίδια: κάτι ξερά φιλέτα, στήθος κοτόπουλο, πρασινάδες σκέτες, αυγά βραστά, κανένα μήλο, άντε και καμιά φρυγανιά. Κόβαμε από περιοδικά θαυματουργές δίαιτες και τις ακολουθούσαμε το πολύ τρεις τέσσερις μέρες γιατί ήταν και βαρετές και στερητικές. Από τότε έχουν αλλάξει πολλά. Οι διατροφολόγοι έχουν μπει στη ζωή μας, ο όρος δίαιτα έχει αντικατασταθεί από τον όρο «διατροφή» και όλοι έχουμε εμπεδώσει ότι στο πιάτο μας πρέπει να υπάρχει ποικιλία πάντα, ακόμα κι όταν θέλουμε να χάσουμε κιλά. Με άλλα λόγια, θα φας και τη μακαρονάδα σου, θα φας και το ψωμάκι σου, μέχρι και γλυκό θα φας. Μια τέτοια δίαιτα έκανε πέρσι και η φίλη μου η Έλεν, θέλοντας να χάσει τα τρία παραπανίσια κιλά του χειμώνα, αφού επισκέφτηκε ένα κέντρο Μεσογειακής διατροφής και μπορώ να πω ότι από εκεί έμαθε ένα σωρό ωραιότατες συνταγές που μπορεί να κάνει σίγουρα και εκτός διαίτης. Μία από αυτές ήταν και μια θαυμάσια ρεβιθοσαλάτα. Εγώ την κάνω συχνά πυκνά και τη σερβίρω όχι μόνο ως σαλάτα αλλά και ως κύριο γεύμα. Και όχι μόνο όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος.

Υλικά

  • 1 κούπα βρασμένα ρεβίθια (όχι πολύ χυλωμένα για να μη λιώσουν)
  • 1 μεγάλη ντομάτα κομμένη σε κυβάκια
  • αγγουράκι ψιλοκομμένο
  • 1 πιπεριά ψιλοκομμένη
  • 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • ½ κούπα μαϊντανό
  • Χυμός από ένα λεμόνι
  • 1 κουταλιά λάδι
  • Αλάτι-πιπέρι

Η εκτέλεση είναι, φυσικά, απλούστατη: Ανακατεύω όλα τα υλικά.

Σχολιάστε το άρθρο

  • Φαίδρα Σίμιτσεκ

    Γεια σου Όλγα!
    Δίκιο έχεις ότι είναι εντελώς ξεπερασμένο να μιλάς για στερητική δίαιτα ενώ σημασία έχει η αναλογία των συστατικών όσο και η απόλυτη ποσότητά τους. Επιπλέον, η σωστή διατροφή επαναπροσδιορίζει κάποια στερεότυπα που έχουμε του τι είναι ένα πιάτο φαΐ π.χ. πρέπει να έχει μια οκά υδατάνθρακες. Χρήσιμο να τα μάθουμε αυτά άμα σκεφτείς ότι έχουμε τα πιο παχιά παιδιά της Ευρώπης.
    Σήμερα όμως που πήρα φράουλες ομολογώ λίγο εκτός εποχής σκέφτηκα το ωραίο σου γλυκό που μας είπες πέρσι…θα επανέλθουμε και σ’αυτές μετά το Πάσχα.

Αφήστε ένα σχόλιο

Σας άρεσε το άρθρο; Πείτε μας τη γνώμη σας.