Έχετε δημιουργική σκέψη; Σας αρέσει να μοιράζεστε τις γνώσεις σας και να διευρύνετε τους ορίζοντές σας; Αν ναι, τότε το People & Ideas είναι για σας. Μπορείτε απλώς να γίνετε αναγνώστης του ή να κάνετε ένα παραπάνω βήμα: να γίνετε επιμελητής περιεχομένου ή δημιουργός περιεχομένου. Έτσι παρακολουθείτε, δημιουργείτε, βιώνετε και μεταδίδετε την μάθηση αεί διδασκόμενοι προς όφελος όλων.

Erik Spiekermann | Ο τυπογράφος

Ο Erik Spiekermann είναι ένα θρυλικό όνομα στον χώρο της τυπογραφίας και του επικοινωνιακού design. Πρωτοπόρος, έφτιαξε μεταξύ άλλων το τυπογραφικό design όλου του δημοσίου δικτύου μεταφορών στο Βερολίνο, συνεργάστηκε με εταιρείες όπως Bosch, Nokia, Audi και Volkswagen, και διαμόρφωσε εκ νέου το περιοδικό The Economist. Έχει λάβει πολλά βραβεία για τη δουλειά του, συμπεριλαμβανομένου του German Design Prize for Lifetime Achievement, της υψηλότερης διάκρισης στον χώρο του γερμανικού design.

Όπως λέει ο ίδιος, «η τυπογραφία είναι σαν τον αέρα. Την προσέχουμε μόνο όταν μυρίζει άσχημα! » Και έχει δίκιο. Είμαστε περιτριγυρισμένοι από αυτήν (ή μάλλον από την απουσία της) και σπάνια αντιλαμβανόμαστε πόσο στενά συνδεδεμένη είναι με την καθημερινότητά μας και πόσο μας επηρεάζει.

Παρακολουθήστε παρακάτω μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξή του στα αγγλικά που παραχώρησε στην Gestalten TV και όπου περιγράφει τη διαδικασία σχεδιασμού γραμματοσειρών (typefaces). Μιλάει επίσης για το graphic design και τη σημασία του στην καθημερινότητά μας.

Πώς βλέπει το έργο του; Όχι σαν αποτέλεσμα μιας ατομικής προσπάθειας αλλά σαν το σύνολο των ανθρώπων που επηρέασε μέσα στα 40 χρόνια επαγγελματικής πορείας του. Ποιός είναι ο ρόλος του τυπογραφικού designer; Να επηρεάσει την οπτική κουλτούρα του κόσμου και να αλλάξει τον τρόπο που ζούμε: ο αισθητικός ρόλος συμβαδίζει και με έναν ρόλο διευκόλυνσης μιας πιο ανοικτής επικοινωνίας με περισσότερη διαφάνεια, ιδίως σε ό,τι αφορά το κράτος και τον πολίτη…

Σχολιάστε το άρθρο

Αφήστε ένα σχόλιο

Σας άρεσε το άρθρο; Πείτε μας τη γνώμη σας.