Έχετε δημιουργική σκέψη; Σας αρέσει να μοιράζεστε τις γνώσεις σας και να διευρύνετε τους ορίζοντές σας; Αν ναι, τότε το People & Ideas είναι για σας. Μπορείτε απλώς να γίνετε αναγνώστης του ή να κάνετε ένα παραπάνω βήμα: να γίνετε επιμελητής περιεχομένου ή δημιουργός περιεχομένου. Έτσι παρακολουθείτε, δημιουργείτε, βιώνετε και μεταδίδετε την μάθηση αεί διδασκόμενοι προς όφελος όλων.

O φωτογράφος Paolo Roversi

Μία συνάντηση μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω στη ζωή μας κι έτσι έγινε με τον Ιταλό Πάολο Ροβέρσι.

Είναι φωτογράφος από την Ραβέννα και συνεργάζεται με το Associated Press. Ταυτόχρονα ανοίγει μαζί με έναν φίλο του το πρώτο του στούντιο όπου φωτογραφίζει τα σημαντικά πρόσωπα της πόλης και τις οικογένειές τους. Στη Ραβέννα, το 1971, γνωρίζει τον Peter Knapp, τον μυθικό Art Director του περιοδικού Elle που τον προσκαλεί στο Παρίσι. Το Νοέμβριο του 1973 θα παεί λοιπόν να επισκεφτεί την πόλη του Φωτός και… δεν θα γυρίσει ποτέ.

Eργάζεται στην αρχή για το πρακτορείο Huppert πάλι σαν φωτορεπόρτερ, αλλά σιγά σιγά στρέφει το ενδιαφέρον του στη μόδα με την οποία δεν έχει ακόμα καμμία επαφή. Το 1974 ο φωτογράφος Lawrence Sackmann τον προσλαμβάνει ως βοηθό.

Αν και δύσκολος χαρακτήρας (δεν άντεχε κανένας περισσότερο απο μια εβδομάδα μαζί του!) μου έμαθε τα πάντα ώστε να γίνω επαγγελματίας φωτογράφος και μου δίδαξε την δημιουργικότητα. Δοκίμαζε πάντα κάτι διαφορετικό με τον ίδιο εξοπλισμό και στήσιμο στο στούντιο.

Τελικά τον αφήνει μετά απο εννέα μήνες και εργάζεται απο τότε για τα μεγαλύτερα ονόματα της μόδας, είτε μιλάμε για μοντέλα και προσωπικότητες, είτε για σχεδιαστές και φυσικά για περιοδικά! Το σήμα κατατεθέν του Πάολο Ροβέρσι απο το 1980 είναι οι Polaroid 8×10″ (μεγάλο σχήμα) που χρησιμοποιούνταν μέχρι τότε μόνο στον κινηματογράφο. Όταν ίδιος δηλώνει «Ι am anti-technical«, μήπως εννοεί πώς ξεπέρασε τις δυσκολίες της τεχνικής για να επικεντρωθεί στην αίσθηση της τελικής εικόνας;

Σχολιάστε το άρθρο

Αφήστε ένα σχόλιο

Σας άρεσε το άρθρο; Πείτε μας τη γνώμη σας.