Έχετε δημιουργική σκέψη; Σας αρέσει να μοιράζεστε τις γνώσεις σας και να διευρύνετε τους ορίζοντές σας; Αν ναι, τότε το People & Ideas είναι για σας. Μπορείτε απλώς να γίνετε αναγνώστης του ή να κάνετε ένα παραπάνω βήμα: να γίνετε επιμελητής περιεχομένου ή δημιουργός περιεχομένου. Έτσι παρακολουθείτε, δημιουργείτε, βιώνετε και μεταδίδετε την μάθηση αεί διδασκόμενοι προς όφελος όλων.

Οι ήρωές μας γύρισαν πίσω

rembrandt

Με μια σύντομη παράσταση τύπου flashmob σ’ένα εμπορικό κέντρο, το περίφημο μουσείο του Άμστερνταμ Ρέϊκσμουζέουμ γιόρτασε το γεγονός ότι όλα του τα σημαντικά έργα επέστρεψαν μετά από διάφορες περιπλανήσεις στη βάση τους. Κύριος χορηγός της εκδήλωσης γνωστή ασφαλιστική της Ολλανδίας ενώ ένας θίασος αναπαρέστησε την περίφημη Νυχτερινή περίπολο του Ρέμπραντ με υπόκρουση την Ωδή στη χαρά από την Ενάτη του Μπετόβεν.

Σχολιάστε το άρθρο

  • Μίνα Καραγιάννη

    Ενα μουσείο που χρειάστηκε διπλάσιο χρόνο για να ανακαινιστεί από όσο είχε αρχικά υπολογιστεί.
    Η μεγαλύτερη πρόκληση που είχαν να αντιμετωπίσουν οι ισπανοί αρχιτέκτονες ήταν να διατηρήσουν τον ποδηλατόδρομο που περνά μέσα από το αίθριο του μουσείου. Οι Ολλανδοί έδωσαν αγώνα – με αποτέλεσμα το έργο να σταματήσει για περίπου δύο χρόνια – ώσπου να πείσουν τους αρμοδίους ότι δεν θέλουν να χάσουν το συγκεκριμένο πέρασμα, το οποίο προβλεπόταν λόγω της ανακαίνισης να καταργηθεί. Τελικά τα κατάφεραν αναγκάζοντας τους αρχιτέκτονες να σκάψουν σε βάθος εννέα μέτρων – κάτι όχι εύκολο σε μια πόλη που είναι χτισμένη πάνω σε κανάλια – ώστε να δημιουργήσουν ένα υπόγειο αίθριο και να μην πειραχτεί ο ποδηλατόδρομος.
    Είπαμε κάτι;;

  • Μίνα Καραγιάννη

    Οι «ήρωες» όντως γυρίζουν πίσω. Ο πίνακας του Vermeer «Woman in Blue Reading a Letter» πήγε σε tour στην Ιαπωνία και με τα έσοδα τoυ χρηματοδoτήθηκε η έκδοση ενός τρίτομου λεπτομερούς καταλόγου καλλιτεχνών του 1600-30!!
    Η δεκαετής ανακαίνιση του κτηρίου στοίχισε 375 εκ ευρώ, από τα οποία τα 324 εκ. είναι της ολλανδικής κυβέρνησης.
    Τέσσερις όροφοι, 80 αίθουσες, 800 χρόνια τέχνης, 8.000 αντικείμενα. Η συντήρηση των έργων έκρυβε θησαυρούς για τους συντηρητές.
    Το πρωτοποριακό είναι ότι οι αίθουσες δεν θα παρουσιάζουν ένα είδος, π.χ μόνο ζωγραφική.
    Αντίθετα, θα συνδυάζονται όλες οι τέχνες (ζωγραφική, γλυπτική, ιστορικά αντικείμενα, και διακοσμητικές τέχνες) σε ένα «three dimensional timeline».

Αφήστε ένα σχόλιο

Σας άρεσε το άρθρο; Πείτε μας τη γνώμη σας.