Is your thinking creative? Do you enjoy sharing your knowledge and widening your horizons? If yes, People & Ideas is for you. Simply be a reader or make one step further: participate and become a content curator or a content creator. With P&I, you follow, edit, create, experience and broadcast lifelong learning for everyone’s benefit.

Post a comment

  • Μίνα Καραγιάννη

    Ενα μουσείο που χρειάστηκε διπλάσιο χρόνο για να ανακαινιστεί από όσο είχε αρχικά υπολογιστεί.
    Η μεγαλύτερη πρόκληση που είχαν να αντιμετωπίσουν οι ισπανοί αρχιτέκτονες ήταν να διατηρήσουν τον ποδηλατόδρομο που περνά μέσα από το αίθριο του μουσείου. Οι Ολλανδοί έδωσαν αγώνα – με αποτέλεσμα το έργο να σταματήσει για περίπου δύο χρόνια – ώσπου να πείσουν τους αρμοδίους ότι δεν θέλουν να χάσουν το συγκεκριμένο πέρασμα, το οποίο προβλεπόταν λόγω της ανακαίνισης να καταργηθεί. Τελικά τα κατάφεραν αναγκάζοντας τους αρχιτέκτονες να σκάψουν σε βάθος εννέα μέτρων – κάτι όχι εύκολο σε μια πόλη που είναι χτισμένη πάνω σε κανάλια – ώστε να δημιουργήσουν ένα υπόγειο αίθριο και να μην πειραχτεί ο ποδηλατόδρομος.
    Είπαμε κάτι;;

  • Μίνα Καραγιάννη

    Οι “ήρωες” όντως γυρίζουν πίσω. Ο πίνακας του Vermeer “Woman in Blue Reading a Letter” πήγε σε tour στην Ιαπωνία και με τα έσοδα τoυ χρηματοδoτήθηκε η έκδοση ενός τρίτομου λεπτομερούς καταλόγου καλλιτεχνών του 1600-30!!
    Η δεκαετής ανακαίνιση του κτηρίου στοίχισε 375 εκ ευρώ, από τα οποία τα 324 εκ. είναι της ολλανδικής κυβέρνησης.
    Τέσσερις όροφοι, 80 αίθουσες, 800 χρόνια τέχνης, 8.000 αντικείμενα. Η συντήρηση των έργων έκρυβε θησαυρούς για τους συντηρητές.
    Το πρωτοποριακό είναι ότι οι αίθουσες δεν θα παρουσιάζουν ένα είδος, π.χ μόνο ζωγραφική.
    Αντίθετα, θα συνδυάζονται όλες οι τέχνες (ζωγραφική, γλυπτική, ιστορικά αντικείμενα, και διακοσμητικές τέχνες) σε ένα “three dimensional timeline”.

Share your thoughts

You like this article? Tell us your opinion.